Изпращайте ни новини на email адрес: bingonovini@mail.bg или ни пишете на лично съобщение във нашата facebook страница: www.facebook.com/bingonovini

Скандално! Актьори скочиха срещу Галин и чалгата

Шок разтресе театралните среди. Оказва се че не актьора Стефан Попов а фолкпевеца Галин ще участва в комедията „Изневери в повече“. Той ще си партнира с актрисата Ернестина Шинова, пиши, big5.bg

Актьорът Стефан Попов е в шок след като той излетя от хитовата комедия от Артур Нюфийлд.

Ето какво написа той във Facebook:

„Радостта от дебюта ми в „Изневери в повече“ отмина моментално, когато без да съм уведомен - разбрах от тв предаване че като заместник на главния актьор (какъвто бях аз) вече има нов човек на мое място - Галин. Аз това си го пиша в cv-то - не съм чул за друг актьор при първата му роля извън DramaTheatre НАТФИЗ да е бил заменен от чалга звезда. Какво излиза учиш 4 години висше, 4 години труд, пот, нерви, борба... накрая идва „Галин - Парата ако хвана“  и поема ролята ти. Разбира се, защото е по-талантлив и по-подготвен, по-ерудиран и по-мислещ! Не за друго... мм - НАТФИЗ? САБ? Министър на културата? Ехо?. #чалгавтеатъра. Сърби ме да ударя и един #емигрирай, но тази #българия2016 още повече ме кара амбицира да остана. Защото #българия2016 удари дъното.“

Певецът Богдан Томов подкрепи младия актьор, като публикува статуса му на личния си профил във Facebook, и написа: „Евала ашкоолсун!“

Поетът Добромир Банев също бе възмутен от случилото се и допълни: „Докъде се докарахме, тури му пепел!

Десетки общественици подкрепиха думите на Стефан Попов.

„Със сигурност Галин е Ал Пачино, Виторио Гасман, и на този етап от актьори е по-необходим от слънцето и въздуха“, заключава с типичното си чувство за хумор Богдан Томов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БИНГО Новини не носи никаква отговорност за съдържанието на коментарите!